18 Eylül 2012 Salı

Yola devam...

Merhaba. Ben Kerem Özen, nam-ı diğer internet sayfasının yönetici ve editörü.

ÇOMÜ Ziraat Fakültesi'nin spor hayatını arşivlemek ve sizlerle paylaşmak amacıyla 2011-12 Bahar döneminde yola çıktık.

Cem Egesel ve Burçin Çelik başta olmak üzere tüm takım oyuncularımız, koçlarımız ve teknik direktörlerimiz yardımlarını esirgemeyerek site içeriği için harika görseller, fikirler, haberler ve bilgilerini bizimle paylaştı. Hatta bunun bir örneğini 2011-2012 Bayan Voleybol takımımızın güncellenmiş sayfasında görebilirsiniz.

Fakat internet sayfası yaratma ve düzenleme konusundaki kısıtlı deneyimim, hiç tahmin edemediğim teknik sınırlar ve mezuniyet/ bitirme ödevi telaşıyla birleşince; onlarca sayfada toplanan birikimi dijital ortama aktarmak konusunda oldukça yetersiz kaldım.

Öncelikle bu sebepten ötürü -başta takım oyuncularımızdan- özür diliyorum.

Fakat yepyeni bir tasarım, eksiksiz içerik ve her hafta düzenli güncellemeye sahip olacak yeni bir site fikrinden bir an bile vazgeçmedim. Hatta Ziraat fakültesinin 'Spor Hayatı'nın sadece bir başlangıç olup 'Yaşam' ile ilgili tüm konularda herkesin paylaşım yapabileceği, spordan bağımsız bir haber sitesi fikri hala beni ilk gün aklımda şekillendiği kadar heyecanlandırıyor.


'Ziraat Spor Camiası ve Sevenleri' odaklı yeni sayfamızın, vize sınavlarının hemen ardından yayına geçebileceğini tahmin ediyorum. Site ile ilgili gelişmeleri Facebook grup sayfasından ve sitenin en başındaki 'yüzde' üzerinden takip edebileceksiniz.

En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere...

Not: Neden sadece Bayan Voleybol profili güncellendi diye merak edenler için; Zafer Tanyaş ve Burçin Çelik'in sağladığı eksiksiz görseller ve Cem hocanın bilgileri ile en eksiksiz takım sayfasının yaratılması, sadece Bayan Voleybol takımımız için mümkündü. Yeni tasarım ile tüm takımların eksiksiz bilgileri de yayına geçecektir. 

------------------------>>><<<------------------------
Ana Sayfamız: http://comuspor.weebly.com/
Facebook: http://www.facebook.com/groups/403557386338322/
Twitter: https://twitter.com/#!/Ziraatcomuspor

1 yorum:

  1. Ellerinize sağlık.Güzel bir ekiple güzel bir iş ve sonuç çıkmış.Tebrik ediyorum ve de teşekkür ediyorum.Umarım tüm takımlarımızı daha iyi yerlerde görebiliriz.

    YanıtlaSil